Nie ma chyba osoby, która choć raz nie odwiedziłaby galerii handlowej. Te pojawiły się w naszym kraju mniej więcej na przełomie XX i XXI wieku, momentalnie zdobywając sobie gigantyczną popularność.
Nie ma chyba osoby, która choć raz nie odwiedziłaby galerii handlowej. Te pojawiły się w naszym kraju mniej więcej na przełomie XX i XXI wieku, momentalnie zdobywając sobie gigantyczną popularność. Obecnie galerie nie są jedynie miejscami, w których można wygodnie zrobić zakupy. Nierzadko pełnią funkcję gastronomiczną, rozrywkową czy nawet kulturalną. Warto to wykorzystać szukając miejsca na organizację eventu biznesowego. Galeria handlowa to bardzo dobry adres, a kilka potwierdzających to argumentów znajdziesz w naszym artykule.
Mnóstwo ludzi
Nawet małe galerie handlowe bez problemu osiągają wynik odwiedzin na poziomie kilkuset tysięcy osób rocznie. Nie ma możliwości, aby w takim tłumie nie znaleźli się przedstawiciele grupy docelowej promowanego przedsiębiorstwa. Ważne jest również to, że galerii raczej nie dotyka problem sezonowości. Są masowo odwiedzane przez cały rok, nawet w wakacje, co daje znacznie większe możliwości w zakresie wyboru terminu eventu.
Spory potencjał partnerski
Galeria handlowa to zagłębie różnego rodzaju firm, nie tylko z branży odzieżowej. Każda z nich potencjalnie może być partnerem promowanego przedsiębiorstwa i partycypować w kosztach organizacji eventu. Wystarczy się – pisząc kolokwialnie – dogadać, uwzględnić wspólne oczekiwania i podzielić się obowiązkami organizacyjnymi.
Poza tym partnerem promowanej marki może być sam właściciel galerii handlowej. Tego typu obiekty wręcz łakną ciekawych eventów, które pozwalają im wyróżnić się na tle coraz liczniejszej konkurencji i przyciągnąć niezdecydowanych klientów. Jeśli więc firma ma ciekawy pomysł na wydarzenie i potrzebuje wsparcia ze strony galerii (chociażby w zakresie nieodpłatnego udostępnienia przestrzeni eventowej), nie powinna mieć problemu z zawiązaniem takiego partnerstwa.
Estetyczne wnętrza
To trywialny, ale w gruncie rzeczy ważny argument. Galerie handlowe są miejscami, które po prostu lubimy odwiedzać. Czujemy się w nich dobrze, mając możliwość zrobienia zakupów w przyjemnych warunkach i w otoczeniu nowoczesnej architektury.
Firmy bardzo często mają problem ze znalezieniem odpowiedniego miejsca na planowany event. Jeśli jest on adresowany do szerokiej grupy docelowej i ma mieć charakter typowej promocji marki, galeria handlowa idealnie się do tego nadaje.
Ograniczenie kosztów
Wspomnieliśmy już o tym, że organizacja eventu firmowego w galerii handlowej może być sposobem na uniknięcie wysokiego kosztu wynajmu przestrzeni. Ten argument ma znaczenie dla małych biznesów, których zwyczajnie nie stać na skorzystanie z oferty hoteli czy eleganckich centrów kongresowych. Poza tym tego typu obiekty nie zawsze pasują do charakteru i celu eventu – jeśli zależy nam na dotarciu do końcowego konsumenta, to po co zamykać się w hotelach?
Współpracując z galerią handlową i tym samym oszczędzając na wynajmie powierzchni eventowej, można przeznaczyć większą część budżetu na atrakcje, które przyciągną uczestników. Idąc za ciosem, można porozumieć się z zarządcą galerii i zlecić mu częściową organizację wydarzenia.
Galerie współpracują z profesjonalnymi agencjami eventowymi i mają duże doświadczenie na polu goszczenia różnego rodzaju imprez. Dużo łatwiej więc będzie im np. zaprosić gwiazdę, która poprowadzi efektowny pokaz mody.
Poza tym nie zapominajmy o tak oczywistych zaletach, jak brak ryzyka odwołania eventu z powodu złej pogody, możliwość zorganizowania imprezy o dowolnej porze dnia i roku, a także o dostępie do pełnego zaplecza eventowego (elektryka, Internet, nagłośnienie, toalety, oświetlenie, często też elementy sceny).
Zespół Animatrii wielokrotnie organizował różnego rodzaju eventy w galeriach handlowych i zawsze były to udane imprezy, przynoszące wymierne korzyści naszym klientom. Koniecznie więc rozważ skorzystanie z tego sprawdzonego rozwiązania.