Organizacja eventów w galeriach handlowych | Animatria

Galerie

Handlowe

Wiele lat temu skończyła się era imprez w galeriach handlowych, których głównym i jedynym punktem kulminacyjnym było koło fortuny i hostessy rozdające darmowe czekoladki. Zarówno jedna, jak i druga forma promocji sprawdza się świetnie, o ile wraz z nią organizatorzy opowiadają odbiorcy ciekawą i przyciągającą historię, a także zadbają o odpowiednie atrakcje. Klienci XXI w. oczekują wielu bodźców, ale są również Ci, którzy imprezę w centrum handlowym będą traktować jako dodatek do zakupów, a naszą rolą jest zatrzymanie ich.

Profesjonalna organizacja eventów w galeriach handlowych

Projektując wydarzenie dla centrum handlowego musimy skupić się na celu wydarzenia oraz przestrzeni i poziomie zaangażowania najemców. W ten sposób Animatria rozpoczyna tworzenie każdego z eventów, który organizuje. W naszej ofercie znajdą Państwo wszystkie elementy niezbędne do przyciągnięcia klientów: zarówno tych dorosłych, jak i dzieci. W ramach dni otwartych lokalnego developera warto dowiedzieć się, czy jego inwestycjami zainteresują się rodziny czy studenci z kredytem dla młodych.

Organizując Dzień Dziecka czy Halloween, skupimy się na dzieciach. Promocja perfum trafi do klienta z zasobniejszym portfelem, a otwarcie czy urodziny galerii są wartością dodaną dla każdego przedsiębiorstwa.

W naszej ofercie znajdziesz kompleksową lub w formie podwykonawstwa: obsługę stanowisk promocyjnych, z atrakcjami dodatkowymi: dla dorosłych warsztaty gotowania i tworzenia perfum, escape room, darmowa analiza skóry.

Wydarzenie
Wydarzenie

Organizacja eventów w galeriach handlowych a animacje dla dzieci

Ważnym uczestnikiem wydarzeń w galeriach handlowych są dzieci. To one dostrzegają różne ciekawostki i zachęcają rodziców do tego, aby przyjrzeć się im bliżej. Dlatego organizując event na potrzeby galerii handlowej staramy się nie zapominać o najmłodszych. Ufamy, że ich zaangażowanie pozwoli przyciągnąć do stoisk promocyjnych wielu potencjalnych klientów. Dlatego także w przypadku organizacji eventów nieskierowanych bezpośrednio do dzieci proponujemy – w miarę możliwości – ujęcie w scenariuszu imprezy animacji i atrakcji dla najmłodszych.

Dla dzieci zaaranżujemy:

  • kącik z malowaniem buziek, kolorowymi warkoczykami
    i brokatowymi tatuażami,
  • skręcanie balonów,
  • warsztaty manualne i kreatywne: ekologiczne, druku 3D, masy plastyczne,
  • Strefę z klockami,
  • strefę ruchową.

Ponadto – a może przede wszystkim – zapewnimy na wydarzeniu:

  • konferansjera, który zapewni dynamikę eventu,
  • nasze hostessy zajmą się samplingiem, a także zachęcą uczestników wydarzenia do skorzystania z konkursów, loterii i dodatkowych atrakcji.

Zależnie od grupy docelowej możemy na event zaprosić znanego Youtubera, blogera podróżniczego czy też gwiazdę Master Chefa. Na scenie w parze ze znaną personą może stanąć performer, który pobudzi głębsze emocje wśród odbiorców.

Z Animatrią nie musisz martwić się również o kwestie techniczne – zorganizujemy je sami lub na podstawie naszego doświadczenia doradzimy najlepsze rozwiązania. Działamy w całym kraju, a nasze realizacje dla centrów handlowych lub sieci sklepów można było zobaczyć już m. in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Gdańsku, Lublinie, Rzeszowie, Szczecinie… I wielu innych miejscowościach.

Wydarzenie

Blog

najczęściej

Czytane

Nasi partnerzy

Kto nam

Zaufał

Suntago
Energylandia
havet
BGK
Bank Pekao
Bank Polski
mBank
Empik
Westfield
Smyk
Carrefour
HBO
WWF
Cavaliada
Tramwaje warszawskie
Feel the flow
Sii
Orlen
Galeria północna
Mazowsze
Góralki
ING Bank Śląski
Alior Bank
Tor wyścigów konnych Służewiec
Homepark Janki
Kancelaria Premiera Rady Ministrów
Radisson Resort Kołobrzeg
Geovita
Collins Resorts
Zero Gravity
Olandia
Allegra biuro podróży
Trzy Wyspy Hotel & SPA
Baltin Hotel & SPA